SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Saturday, February 25, 2012

hadiah terbaik buat saya....

Salam.....

Ari ni genap usia saya 30 tahun..... banyak nyer nombor... hehehehe.... tp saya bersyukur sgt.... dgn angka tu saya jadi matang mcm ni... dgn angka tu juga saya banyak belajar menghargai.... dan dgn angka tu juga saya rasakan kehidupan saya lebih bermakna....

Seriously, saya takut utk menempuh three series ni..... nak atau tak nak, saya kena tempuh gak sebab umur kan   tak pernah berkurang..... yg berkurang adalah keburukan dalam diri kiter sendiri... tp berkurang ker?? Insya-Allah... sekurang2 nyer kiter dah berubah dari buruk kepada baik... negatif ke arah positif.... betul tak??? sekurang2 nyer juga kita dah melakukan satu perubahan yang baik dalam diri kiter.....

Berbalik pada hadiah terbaik saya...... bila mana saya menerima mssg dari kawan 'terbaik' saya yg sanggup berjaga semata2 utk wish birthday saya..... terharu nyer!!! jgn di tanya siapa orang nyer kerana yg penting adalah keikhlasan nya dalam memberikan hadiah yg terbaik buat saya..... walaupun sekadar ucapan 'happy birthday' tp dia berusaha utk jadi org yg pertama utk wish pada saya..... tima kasih sgt!!! kata2 tima kasih saya tidak dpt digambarkan dgn rasa bersyukur nyer saya memiliki dia dalam hidup saya......

Tahun ni, saya juga mengharapkan yg terbaik buat diri saya..... saya nak jadi manusia yg disayangi.... dikasihi... dan dicintai.......... oleh semua yg mengenali saya.... ketahui la, saya sayangkan setiap hubungan yg terbina.... saya juga kasihkan setiap perasaan yg ader..... dan saya cintakan pada persaudaraan ini......sbb itulah, hadiah yg terbaik buat diri saya......^__^

2 comments:

  1. selamat ari lahir..,semoga panjang umur & d'murahkn rezeki..,mintk maap lambt wish..

    ReplyDelete