SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Friday, February 10, 2012

cerita kanak2 dulu ngan kanak2 skang.....

Gaban
Salam....

Malam tadi..... anak sulung saya asyik tgk cerita kartun jer keje nyer...... macam2 cerita kartun yg dia tgk... tak jemu2... yg paling jemu adalah mama nyer ni... sbb tak dapat tgk citer lain.... dimarah kang nangis plak... tp kesian plak tu sbb dah beberapa hari dia tak tgk kartun... aper ler yg best sgt tgk cerita kartun ni kan.. tp saya dulu2 pun mcm tu jugak... budak-budak...tak
de benda nak dipikir, jd tgk kartun je ler.... huhuhuhu....

Tetiba teringat plak cerita kanak2 masa zaman saya dulu...... hehehehe... korang pun mesti teringat dulu2 kan...
  
Satria baja hitam
Thundercats
power rangers
MacGyver.... citer favourite saya ni... hehehehe...
Kickers
voltron


Ninja Turtle
Mesti korang pun rindu cerita dulu2 kan... seronok nyer kalau dapat kembali balik pada zaman tu..... tapi mustahil ler kan........ hahaha... ok ler, sampai sini jer utk hari ni... bye...^__^

No comments:

Post a Comment