SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, February 7, 2012

biler boring....... macam ni ler......^__^


Salam.....

Tadi boring2, belek2 jap album gambar tunang dan kahwin... rindu nyer masa zaman2 dulu.. time slim river dulu.. hehehehe... teringat saat saya disunting sebagai tunangan orang.... muda lagi masa tu.... umur saya 20 tahun, saya dah jadi tunangan orang.... nak buat mcm mana, jodoh awal kan.....gatai pun sama.... hahahaha... kitorang berkenalan tak sampai dua bulan, saya telah selamat menjadi tunang kepada Mohd Soffian b. Mohd Arif pada 04/08/2002........Kat bawah ni gambar masa saya bertunang dulu......
tgh berdebar-debar ni......
bersama ipar duai yg tersayang...^__^
saat disunting..hehehe...

tersenyum lepas disarungkan cincin....
Berbeza kan??? ramai gak kengkawan dan rakan sekerja yg tgk gambar ni, tak mengenali saya..... semua manusia akan berubah kan.... tp saya hanya berubah fizikal jer.... yg lain, masih sama macam dulu.... kalau dah ader gambar tunang, mesti ader gambar kahwin plak kan.... saya akad nikah pada 12/12/2003.....kat bawah ni gambar2 semasa saya akad nikah dan bersanding.......

setelah selamat diakad nikah......
senyuman bahagia..^__^
bertuah memiliki suami yg memahami....
Ok la....... sampai sini jer la coretan utk hari ni.... takut korang yg tgk gambar2 ni terus2an muntah berdarah atau mungkin hidung berdarah.... hahahaha.... da......
                                           

No comments:

Post a Comment