SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Friday, February 17, 2012

biru nyer......

Salam.....

Just nak share jer..... semalam hari biru saya !!! hahahaha.... nasib baik baju along jadi penyelamat dari saya lambat dtg ofis.... terima kasih along !!! dan disebabkan baju biru tu jugak saya jadi perhatian... huhuhu.. perasan jap bleh??? hehehehe....ramai yg memuji... baik lelaki mahupun perempuan... diorang cakap baju cantik ler, saya cantik ler, nampak kurus ler dan macam2 lagi ler.... x bleh bgtau banyak2 sbb takut korang muntah plak... hahahaha....

Sebenarnya ramai yg x percaya baju biru tu kepunyaan kakak saya... sbb nyer elok jer terletak di tubuh saya.... hehehehe..... saiz kitorang sama jer.... so, lain kali kalau saya lambat lagi bleh ler pinjam baju along.... tp masalah nyer saya ni cerewet skit... colour terang tak nak, besar tak bleh, tak selesa lg ler x bleh... hehehe.... nak buat cam ner.... memang sifat semulajadi....^__^

Ok ler...... cer tgk gambar tu... hehehehe...


No comments:

Post a Comment