SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Sunday, February 12, 2012

Hari Keluarga Generasi Hj Abd Malek.......


keluarga besar saya.... Love you....

Salam semua...


Mmm... tak sabar rasanya nak buat hari keluarga buat family saya bulan depan.... Kitorang namakan hari keluarga tu ngan 'Hari Keluarga Generasi Hj Abd Malek'....... kitorang plan nak buat di Port Dickson pada 24 hingga 25 Mac 2012 ni.......

So, kitorang nak mesyuarat hujung bulan ni utk agih2kan kerja.... siap tubuh jawatan kuasa lagi... hahahaha... bukan aper, senang nak buat kerja kan...... pas ni nak start collect duit... dapat duit jer, misi perlu berjalan seperti yang dirancang....

Hari ni saya dah siapkan draf utk dibentangkan pada meeting tu nanti.. ala2 cara saya ler....hehehehe.... banyak keje nak buat utk hari keluarga ni nanti. Family sebelah mak memang rapat.... semua nyer sporting2... satu kepala... tak sabar nak tunggu hari keluarga ni... bukan senang nak berkumpul satu family ....pertama kali buat family day ni... hope berjaya la yer !!

Moga2 ia dapat mengeratkan lagi hubungan kami sekeluarga.... yg jauh kita rapatkan...yg rapat kita mesrakan... yg mesra kita serasikan...... hope korang yg kat luar sana pun buat la jugak family day ni... moga kasih sayang berterusan hingga selama nyer... Insya-Allah.... saya cuba jadikan ia aktiviti tahunan family saya....   doa2kan ianya berjalan lancar yer.....tima kasih !!!

No comments:

Post a Comment