SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Friday, February 17, 2012

nak bunga bleh ???

Salam......
dpt bunga tahun lepas.. br lepas nangis !!!

Hehehehe..... disebabkan birthday saya bakal menjelang minggu depan (26/02).. saya nak bunga lagi bleh??? mcm saya dapat tahun lepas ... huhuhu... tp, mesti korang tertanya2 kan..... kenapa mesti bunga??? Saya ni muka jer ganas tp hati bunga gak... hehehehe.... ye lah, bunga ni kan ader special value skit.... biler diberikan pada hari2 tertentu ni... rasa mcm bermakna sgt... touching jap !!!!

Tetiba plak teringat masa first time dapat bunga oleh someone yg sgt rapat ngan saya.... 'dari : sahabat yg baik' .... saper yer tu??? hahahaha... dia ler lelaki pertama yg bagi saya bunga ... sbb tu, saya ingat sampai sekarang kenangan tu walaupun hakikatnyer mungkin dia telah melupakannya..... sweet sgt masa tu... masa tu, Hari Usahawan Muda.....saya dapat 2 kuntum.. satu, dari 'dia' dan satu lagi dari adik angkat saya, Baim.... teringat jap masa dia tanya saya (secara body language...), sama ada saya nakkan bunga tu ke x??? giler tak nak... dia tu, lelaki yg paling saya admire dulu..... dan dia juga yg bagi saya bunga...... huhuhuhu... rindunyer suasana tu... dpt jer bunga tu, saya peluk erat2... saya bawa bunga tu tido ngan saya sekali (first time dapat kan???... huhuhu) saya merasakan kebahagiaan pada masa tu (mungkin jatuh cinta kot....).... seriously, saya rindukan dia.. rindu sbg seorang kawan.... mungkin kiter tak de jodoh tp ketahuilah awak kawan terbaik yg pernah saya ader......^__^

Kali kedua, saya dapat dr org yg sgt menghargai saya.... dia bagi masa kat PD.. memang ler bunga tu sekuntum jer dan itupun ntah mana2 dia petik nyer..... tp saya tak kisah sbb yg saya nampak adalah keikhlasan dia memberikan bunga tu di depan kawan2 saya.... huhuhu.... romantik sungguh !!! saya simpan bunga tu... saya titipkan dalam diari saya ketika itu.... sbb saya pun romantik gak tp tak nak tunjuk... hehehehe... tp jodoh juga tak de ngan dia... saya redha....

Dan kali ketiga adalah dr suami tersayang..... saya akui suami saya bukan jenis yg romantik.. tp tahun lepas, hampir setiap hari saya ingatkan dia utk bagi saya bunga pd hari jadi saya... dia buat tak tau jer !! masa tu, memang sedih giler......dah berkata2 dlm hati yg dia tak sygkan saya.....alih2, bunga tu sampai kat ofis... huhuhu... menangis saya dibuat nyer....

Apapun... tahun ni saya nak bunga gak... tak kisah ler dari saper ?? yg penting, saya dapat bunga... sayang bukan beerti cinta kan...... kepada korang yg baca citer ni..... nak bunga bleh ???? hehehehe......^__^


No comments:

Post a Comment