SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Thursday, March 1, 2012

kegilaan yg sukar saya kawal......

Salam.....

Takut jer biler baca tajuk nyer kan... hahahaha... saja jer nak buat suspen.... sebenarnyer just nak citer sambutan birthday saya dan saudara2 yg lain.... Saya akui, saya memang giler2 tahap gaban.. kalau org lain tak berani nak buat, saya boleh... hehehehe.... (kalau bab2 menyakat ler !!!)

26 Feb 2012 - tarikh yg akan diingat sampai biler2...... biler mak su dan sepupu saya dimandikan tepung oleh saya.... hahahaha... pertama kali sambutan ini diadakan .... kecoh gak la ari tu...nasib baik mak sedara and family saya sporting2 belaka.... raikan bersama2.... ingatkan nak kenakan mak su and iwan, alih2 kena serang ngan tepung dr belakang.....  nasib ler.... tp puas hati sgt!!! sambil berlari... sambil gelak..... havoc sgt!!!

Nasib baik masa diorang dimandikan tepung tu, diorang belum mandi lagi... hahaha... puas hati betul biler dapat kenakan org.... lepas tu, minta maaf balik... Kat bawah ni, 3 gambar sepanjang 'mangsa' saya.... heheheh... harap terhibur yer....^__^

memang sporting ler.....^__^


mak su terbbaaeekk.......
satria tepung gandum..... hahahaha...:P

No comments:

Post a Comment