SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Thursday, February 16, 2012

Jangan sentuh hati saya.....

Salam semua...

Mmmm... hati saya memang rapuh....hati saya juga mudah tersentuh..... sama ada ianya secara kasar mahupun lembut.... tp tolong la jgn sentuh hati saya.... hati saya adalah hak milik saya dan yang Maha Kuasa....tolong yer.... tolong la jgn sentuh hati saya.... hati saya juga mudah utk jatuh cinta....hati saya juga mudah menyayangi... hati saya juga mudah mengasihi.....

Saya cuba masukkan semua perkara ke dalam hati saya...... dan akan saya abadikannya dlm2 agar ianya menjadi memori atau sejarah yg terindah buat diri saya...... saya akan sentiasa kenang org2 yg pernah ada dalam hati saya.....dan biler org2 yg ader dlm hati saya, menyakiti dan berbuat perkara yg saya tak suka..... saya jd sedih yg teramat sangat.... saya boleh menangis dan meraung semahu2 nya... sbb tu saya minta tolong, jangan sentuh hati saya.......

Saya tahu hati saya.... saya lebih kenal hati saya.... saya sentiasa ingin menjaga hati saya agar sentiasa bersih... hati yg bersih akan menzahirkan sikap yg baik... betu tak??? sbb tu, apapun perbuatan yg kita lakukan... rujuk la pada hati dulu... hati mengetahui segala nya.... kan perkara yg baik dtg nyer dari hati yg baik.....

No comments:

Post a Comment