SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Monday, February 13, 2012

surprise !!!!!!!!!!!!!!!

Salam semua.....

Naper tajuk ari ni surprise yer.... hahaha... sbb 26/02 ni my birthday!!! so, tetiba plak teringat sambutan hari jadi tahun lepas ngan member2 kelab AAK.. memang havoc giler!!! seperti biasa, saya memang sporting org nyer..... malam tu, diorang ajak main bowling dulu... disebabkan very excited ari tu, saya menang game bowling tu....pas tu, kitorang gi makan kat Gelas Besar, Selayang (dekat ngan stadium selayang tu...).. 

Sambil borak2... makan2.... kitorang pun nak balik ler sbb dah agak lewat.. lgpun saya drive sorang malam tu (saya ni kan penakut skit !!!). masa nak masuk kete tu, diorang panggil... mati2 saya tak nak kuar sbb takut kena baling ngan tepung... tetiba saya nampak nyalaan lilin kek... oh ! ader kek ker??? terharu ler kejap.. rasa mcm nak nangis pun ader... ingat gak diorang kat kakak diorang ni... Diorang nyanyi sambil bawa kek tu... so sweet.. masa tgh tiup kek, sorang member (awe) sound dgn nada slow 'kak, baik blah cepat !!'... saya pandang keliling...saya tgk diorang mcm dah mula nak kepung saya.. dlm hati 'ni tak bleh jd ni...papehal biar ketua kena dulu'... saya ngan selamba nyer mencalit krim kek kat azri sambil lari.... hahahaha... masa tu, kecoh ler tempat parking kereta tu sbb setiap diorang baling tepung ngan telur kat saya... nanti, korang tgk video yg diorang rakam masa hari jadi saya tu..... biler boring2, saya tgk video tu balik... saya rasa happy dan rindu kat diorang... tima kasih yer !! memang nampak mcm kejam tp yg pasti saya betul2 happy....

Malam tu, saya balik dalam keadaan yg penuh ngan tepung dan telur...muka saya, jgn cakap la !!! bawak kete pun tak bleh sandar sebab belakang dah penuh ngan lendir telur.... memang best sgt!!... itu la memori yg saya akan bawa sampai biler2... start dari tu ler, setiap 'birthday boy' @ 'birthday girl' dlm kelab akan terima nasib seperti saya.....hahahaha... dan yg pasti, saya ler yg paling kejam...(balas balik aper yg diorang dah buat kat saya... hahahaha)... This year, tak tau ler.... sebab masing2 dah sibuk dgn keje masing2.... tak kisah ler diorang sambut birthday saya atau tak...... tp x pe, sekadar ucapan dan ingatan utk saya pun, saya dah rasa bersyukur.... kat bawah ni video2 tu, tgk lah yer!!! gambar kabur skit sbb malam kan...lg pun masa tu semua mcm kelam kabut lari... hehehehe.... wassalam....


No comments:

Post a Comment