SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Thursday, February 9, 2012

Aktor kegemaran saya....

Salam.....

Hehehehe.... Ari ni just nak share jer ler, saper aktor kegemaran saya........ cer teka?? cer teka?? ....hahahaha.... jawapan nyer REMY ISHAK..... mmm... kenapa dia kan??? saya pun tak pasti kenapa tp yg saya tau dia ader aura yg tersendiri... dia bukan bermuka jambu (muka macho tu !!!), badan dia tegap dan dia sweet sangat...... dia ni sesedap mata memandang.... memang kulit dia agak gelap tp hitam itu kan menawan... hahahaha.....

sweet nyer.....
Saya tak de ler sampai memuja Remy Ishak ni... cuma saya suka setiap lakonan dia.... dgn gaya yg romantik dan suara yg menggoda...wah!! ... kdg2 saya tgk, dia tak payah cakap aper2 pun dah cukup macho di mata saya...hehehehe... gatai !!! dia ni memang ader aura penggoda.... Saya selalu mengikuti setiap perkembangan dia... aper jer iklan drama yg ader muka dia, saya pasti setkan date tu supaya citer tu tak terlepas..... tp yg paling saya suka masa kemunculan dia bersama Alyah -Kisah Hati dalam Anugerah Juara Lagu ari tu.... huhuhuhuh.... bertuah nya Alyah.....:)


Saya juga suka tengok iklan Dashing yg menampilkan Remy sebagai duta pertama produk tersebut... nampak cam bersih jer imej dia.... puas hati ler saya tgk iklan tu... dan saya tak pernah bosan utk tgk iklan tu berulangkali... huhuhuhu....sampai mcm tu sekali kan???
Ok la... saya cuma sekadar peminat nyer dari jauh jer dan saya sentiasa mendoakan karier nyer agar semakin meningkat naik seiring dgn populariti yang dikecapinya kini.

Salam.......^__^

2 comments: