SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, February 14, 2012

Senyuman tu.....

Salam....

Senyuman tu... dah lama saya x nampak senyuman tu.... senyuman tu ler yg saya selalu rindu... senyuman tu yg bisa mencairkan hati sesiapa yg melihatnya... senyuman tu juga ler pengubat duka.... susah sgt ker nak senyum???

Senyum tu kan satu sedekah... hanya gerakkan beberapa otot jer utk dapatkan senyuman.. ketahui la bahawa senyum tu kan bleh jd awet muda....ker tak tau cara2 nak senyum??? hehehehe..... bleh cenggitu....

Senyuman tu.....melengkapi sesuatu kekurangan... dgn senyuman tu juga menutup segala kepahitan yg ader dalam diri..... sentiasa ler tersenyum sbb senyuman tu ler yg telah membuat seribu persoalan terjawab dgn sendiri nyer..... belajar ler utk sentiasa tersenyum kerana dgn setiap senyuman, seribu kemanisan akan tercipta.....

No comments:

Post a Comment