SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Sunday, February 12, 2012

Rindu pada yg tak sudi.....

Salam....

Hahahaha.... entri mcm tak boleh bla jer kan... rindu pada yg tak sudi.... ader ker?? ada la.... bila kita merindui pada org yg tak suka kat kita.... hahahaha... betul x?? contohnya kawan kita.....bila kita bergaduh, ader ler dalam 2 @ 3 hari tak bercakap kan..... biler kenang2 balik kenangan dan kebaikan yg kawan kita ader, terasa rindu plak ....... betul kan..(sebab saya memang mcm tu.......)

Tp citer saya lain...... saya ni kan berjiwa halus (penyayang ler !!)  mudah sgt menyayangi org lain.. sifat kasih & sayang ni menebal dalam hati... dan saya tak tau 'jiwa halus' saya ni buat org sakit jiwa... hahahaha.. (cam ner tu??). Ye lah.. biler org istilahkan saya buat baik mcm tu sebab saya nak menggatal..... saya bukan mcm tu ler... disebabkan tu ler, saya makin renggang ngan dia.... tp saya rindu kat dia... saya rindu suasana yg dulu.... saya rindu keletah dia... saya rindu.. saya rindu..."bila ku rindu.... aku menyebut nama mu" ..(nyanyi skit lagu Siti Fairuz....hehehehe..)

Saya tak tau ler sama ader dia tau atau tak yg saya merindui hubungan kitorang.... hubungan yg terbit atas rasa kasih sesama keluarga..... tp tak pela, biar je la saya sorang yg tanggung rindu kat dia... rindu pada yg tak sudi.... (membawa hati yg lara......^__^...).. saya sedih tp tak nak tunjuk.......

No comments:

Post a Comment