SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, January 8, 2013

saya bukan boneka.....

As-salam.....

Kalau rasa puas buat mcm tu, buat la.... saya tau, saya bukan sesaper... saya tak bleh mengawal hidup org lain.... tp tolong jangan jadikan saya seperti boneka.... untuk mempermainkan dan dipermainkan....... dan juga untuk ditertawakan..... mungkin tiada aper2 maksud di hati tp 'kesan' tu betul menyakitkan hati....

Berulangkali saya bagitau, saya tak suker.... tolong jgn buat benda yg saya tak suker bleh.... dan kenapa mesti buat jugak??? jgn salahkan saya kalau saya membuat andaian saya sendiri.... mcm2 ader dalam kepala ni... andai nyer saya yg buat mcm tu..... saya tak tau aper hukuman yg perlu saya tempuh.....

Saya bukan boneka...... saya ader hati dan perasaan..... saya tidak akan diam dan hanya memerhati setiap perkara yg berlaku.... jgn mengandaikan pompuan mcm saya sama seperti pompuan2 di luar sana.... saya LAIN..... utk menjaga hati, saya cuba membataskan setiap perkara yg mendatangkan kemarahan..... sbb aper?? sbb saya tau sakit nyer hati biler diperlakukan begitu...... tp, sebalik nyer saya yg terkena......

Tak pe la...... saya tak berhak masuk campur hal org lain... maafkan saya, sbb kadang2 saya terlupa siapa saya..... mungkin saya yg lebih2 .... maaf .....:(

No comments:

Post a Comment