SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Wednesday, December 12, 2012

terima kasih....

As-salam....

Biler keegoan menguasai diri.... hati pun sama menuruti keegoan itu..... walaupun pada hakikatnyer hati ini tak mampu utk berbuat begitu... maafkan saya.... dan pada hati, bersabar lah......

Terima kasih.... terima kasih kerana pernah hadir dalam hidup ini.... kehadiran itu yg telah menjadi hidup ni bermakna..... menjadikan saya seorang pejuang yg setia.... mengajar erti kesabaran....

Terima kasih kerana pernah membahagiakan..... rasa bahagia itu masih ader lagi dalam hati dan akan selama nyer berbekas di situ..... dan tiada siapa akan menghuni nyer lagi......rasa bahagia itu akan saya kenang sampai biler2..... tak terungkap rasa itu... hanya Allah sahaja yg tahu kehadiran itu memang membahagiakan........

Terima kasih kerana pernah memberi kenangan yang manis...... kenangan yg x akan saya dapat lagi... dan pabila saya rindu, kenangan2 ini yg akan setia menemani..... menemani tanpa jemu..... dan tanpa saya sedari, airmata ini mengalir seakan mengerti bahawa hati sedang berduka mengenangkan setiap kenangan manis itu........

Terima kasih atas segala nya..... walaupun hanya seketika...... maafkan saya jika saya x sempurna.... saya hanya menumpang di sudut hati paling dalam..... saya tak akan meminta lebih dari kemampuan saya.... ketahuilah, rasa terima kasih ini tak cukup tanpa kehadiran, kebahagiaan dan kenangan manis yg ditinggalkan.....

Sekian........


No comments:

Post a Comment