SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Sunday, December 2, 2012

kau yang terindah......

As-salam......

Bila terdengar bait2 lagu 'Kau yang terindah', indahnya lirik lagu ni..... nyanyian Alyah ni betul2 meruntun hati yg tgh syahdu..... hasil nukilan Erma Fatima ni betul2 meninggalkan kesan..... 'kau yang terindah', menggambarkan seorang wanita yg begitu memuja seseorang yg bertakhta dihati nya.....

Bukan mudah seorang wanita menyerahkan hatinya pada seorang yg bernama lelaki.... tetapi setelah rasa kasih dan sayang itu ada, baginya memiliki lelaki itu adalah perkara terindah dalam hidupnya..... percaya lah, setiap rasa yg lahir dari hati seorang wanita itu ikhlas dan benar2 maksudkannya....

Walaupun wanita ada bermacam wajah, bermacam perangai..... tp hati mereka satu...... hati mereka hanya pada org yg berjaya mencipta perkara2 terindah dlm hidup seorang wanita..... saya akui, berulangkali saya mendengar lagu ni... saya paling suka part 'Kau yg terindah di dalam hidupku..... hanya cintamu mekar selamanya.....tak ingin ku lagi mencintai yg lain.....Kau telah mengikatku selamanya'......

Beruntungnya lelaki itu kalau memiliki wanita seperti ini..... ye la, wanita itu dah serahkan segala hatinya dan tak ada cinta lain dihatinya selain cintanya pada lelaki tersebut...... bukan senang nak cari wanita begini pada zaman sekarang.... Ada tapi kena cari betul2 yer.... he3...

Untuk menjadi seseorang yg terindah dlm hidup org lain, kita sendiri perlu tau macam mana nak menjadikan hubungan itu sesuatu yg tak dapat dilupakan, selalu mencipta kebahagiaan, sikap tolak ansur dan sentiasa cuba utk membahagiakan di antara satu dgn yg lain..... Insya-Allah.......

Buat kau yang terindah, dengarkan dan hayati lirik lagu ni..... sedalam itu la rasa hati....... Sekian....^__~


No comments:

Post a Comment