SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Saturday, December 29, 2012

biarlah mereka......

As-salam.....

Setelah menempuh berbagai pengalaman hidup.... saya dah mula kenal rentak tu... rentak dan ragam manusia.... mengenali dari awal hingga saya hampir tidak mengenali lagi..... biarlah mereka mempertikaikan aper saja tindakan saya... tp yang pasti saya tau aper yg saya buat.... org lain x berhak hukum saya... yg berhak hukum saya hanya Allah s.w.t.....

Pengalaman dan peristiwa yg berlaku dalam hidup saya betul2 telah membuka mata saya.... tima kasih Ya Allah kerana tunjukkan kebenaran itu...... kebenaran yg selama ini pura2 pada awal nyer..... dan saya tak sangka sama sekali ia berkesudahan begitu.... mungkin saya dah jauh hati.... jauh hingga saya sendiri tak tau hanyut di mana...... maafkan saya jika saya bersikap mcm ni.... korang tak rasa aper yg saya rasa.... biarlah mereka.... biarlah mereka ngan andaian masing2.... dan saya tetap dgn keputusan saya.... tolong jgn menidakkan hak saya sebagai hamba Allah di muka bumi ini......

Saya masih lagi di sini.... mungkin saya jauh hati tp saya sedikit pun tidak pernah menjauhkan diri.... saya lihat, 'jurang' itu semakin lama semakin besar.... saya tak tau mcm mana jurang tu bleh ader.... jurang yg tercipta tanpa saya sedar..... dan jurang itu juga telah memisahkan satu hubungan...... biarlah mereka.....

Mereka tak kan pernah tau..... sehingga lah kebenaran itu terbukti di depan mata.... baru ler mereka dapat rasa aper yg selama ini saya rasa dan saya tempuh...... betul kot kata sahabat saya ' mungkin saya dah jauh hati....' . Saya tak reti berpura2 happy sedangkan dalam hati, tuhan je yg tau..... jd, aper pun kata2 mereka.... biarlah mereka....

Sekian...^__~

No comments:

Post a Comment