SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Wednesday, November 7, 2012

Mencuri hati.....

As-salam....

He3.... mencuri hati.... siapa yang mencuri hati tu yer?? Kiter yang mencuri atau orang lain yg mencuri ni....mungkin saya ker, awak ker atau sesaper jer..... tp x kisah la, janji nama mencuri hati ni tidak tertakluk pd sesaper yer..... harap maklum....memang salah mencuri ni tp kalau bab2 melibatkan hati.... x pasti plak salah ke tak...... tepuk dada, tanya hati.... hati jugak??? kenapa mesti hati yer..... sbb dari hati lahir nyer perasaan........ di situ ler semua nyer bermula....

Kadang2 kiter juga tak sedar yg kiter telah mencuri hati org lain.... atau  itupun tanpa kita sedar.... mungkin istilah bahasa agak kasar sbb gunakan perkataan 'mencuri'.... tp bg saya ok jer... he3... korang ngaku tak yg korang pernah mencuri hati org lain.... mesti x nak ngaku punyer.... kalau pernah, pulangkan la balik kalau dah x nak.... sbb sengsara diorang tau... sbb x de hati.....he3....

Sengaja atau tak, kiter telah membuatkan seseorang itu tertarik pada kiter... atau mungkin kiter tertarik pada seseorang..... biler hati telah dicuri, apa saja tentang dia kita nak amik tau...... dan aper saja pasal kiter, dia nak amik tau..... (dah amik 'hati' dah ler.... ni nak amik tau lagi.... ni mesti suker makan tahu kan??? he3..)

Obses sgt biler hati dah ditakluki..... semua nak kena jaga... semua nak kena kawal.... mula ler x jadi diri sendiri... control sini.... control sana... hipokrit !!! x mo.. x mo... jadi la diri sendiri...... lebih seronok dan lebih natural.... tp kalau jenis kentut bersepah ke.... jenis belahak kuat2 tu ke, kena ler kawal yer... malu ler org tgk.... he3... nanti org tanya 'punggung laki ko bocor ke??'.... x pun, 'dia belahak mcm ni, untuk setahun punyer ker???..... ha3.... x ke naya....

Tapi biler sentuh tentang hati... kiter tau keindahan itu.... tak mampu dilafaz dgn kata2.... tak kisah ler, mencuri atau pencuri hati.... saya mahupun awak turut merasai setiap aper yg terlahir dari hati...... ^__~

Sekian......

No comments:

Post a Comment