SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, November 20, 2012

hapuskan airmata....

As-salam....

Saya akui, saya memang 'cengeng'..... suka sgt nangis... ni nak nangis, tu pun nak nangis....airmata ni banyak sgt!!! x tau ler biler nak ubah perangai yg satu ni..... hati ni cepat sgt tersentuh.... bleh tolong ajar saya mcm mana nak hapuskan airmata ni dari mengalir......

Nak marah pun, kena nangis dulu..... heran kan??? ni bukan penyakit keturunan kan?? ha3.... mana ler tau kot2 digelar 'sawan tangis'.... wakakakaka.... saya ngan airmata, memang tak bleh dipisahkan... so, korang2 jgn heran ler biler nampak saya nangis.... sbb saya memang cengeng....

Mungkin ke sebab jiwa saya ni lembut sgt?? tp saya tegas..... mcm mana org yg tegas mcm saya ni ader jiwa yg lembut..... aaauuuu, nyampah mak jemah... he3.... kdg2 tu, member2 berhenti keje pun nak nangis..... rindu pun nak nangis, demam pun nak nangis..... mmmmm, manja sgt !!! tolong ler, umur tu dah nak masuk 31 dah tahun depan..... x reti2 nak berhenti ke tabiat buruk ni....^__~

Tp, macam mana x nangis.... masalah bertimpa2.... sambil bersabar sambil menangis mengenang nasib diri.... masih adakah kebahagiaan untuk saya dan anak2.... Insya-Allah.... nak menulis ni pun dah mula rasa sebak... mmmm, jap lagi ni meleleh ler airmata....

Saya jadi macam ni biler saya tak mampu nak tanggung masalah yg menimpa diri.... muka jer nampak ganas tp hati.... mak aii, mcm agar2...... harap badan jer besar tp hati kecik mcm semut.... wakakaka... kutuk diri sendiri.....

Dan mata ni pun...... nak jer saya sumbat ngan kapas supaya airmata ni x cepat kuar.... bleh ke mcm tu.... sbb lepas jer nangis, mata ni confirm bengkak punyer.... benci betul.... kantoi ler kalau mcm tu... org lain mesti bleh tau yg saya baru pas nangis.....he3....

Tp... tolong ajarkan saya.... ajarkan saya untuk hapuskan airmata ni..........

No comments:

Post a Comment