SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, June 5, 2012

gedik2 manja kata nyer......^__^

As-salam.....

Lama nyer saya tak menulis kan??? sorry, kalau2 korang rindu nak baca citer2 yg sering saya tulis.... ceh ! perasan jap....(dalam hati berbisik : ader ker org yg baca story dalam blog saya ni... hehehehe..) biler dah punya kelapangan utk menulis, terus saya buka blog utk saya ceritakan story utk hari ni.....

Baru2 ni member2 ofis ajak gi minum kat Ice Room Prima Seri Gombak.... ye la, member saya si anie ni baru abis pantang, so dia melepaskan keinginan yang dah lama terbuku kat hati...... hehehe.... sebenarnyer saya pun teringin gak sebab dah lama tak pegi....

1 June (hari Jumaat) - memandangkan waktu rehat bagi hari jumaat lebih lama, kitorang gi ler menggedik2 kat Ice Room di Prima Seri Gombak... saya jer ler yg gedik kot....ha3... Ada Aku Kesah....^__^.. kitorang pegi 3 orang - saya, Anie dan Aida..... tiga dara pingitan....(dara ker??).. hahahaha....

Kitorang disambut ngan layanan yg baik dr staf berbangsa bangla kot..... ok lorrrr (walaupun hati ni lebih berkeinginan org Malaysia yg melayan...)... pas tu, kitorang pilih menu yg kitorang nak.... kat bawah ni menu2 yg dipilih..... dan menu saya, Spice Prawn Mee bersama Fresh Milk Pearl Sago Ice.... menu yg ringkas dan mudah utk dimakan... hehehehe.....

So, kat bawah ni sepanjang kami berada di dalam Ice Room... sambil makan sambil gedik2 manja.... wah, manja ke???.... hahahaha... walaupun ader yg memerhati keletah kami tp kami memang x amik port pun sbb makanan kami, kami yg bayar sendiri... bukan ditaja mahupun meminta pada sesiapa yg ader disitu... hahaha, ayat memang tak bleh bla...... nyakitkan hati je ... 

with Aida...^__^
sebelum makan bergambar dulu.....he3
Anie
kitorang yg mmg suker bergambar.....


kakak & adik....
air yg di order baru sampai.......
apple, fresh milk & fresh orange....
pose jap....
our favorite ice-cream, peanut......
sajer jer nak bg korang kecur air liur...hehehehe
anie plak pose yer.....
saya bersama makanan saya ler....
anie with her chicken chop.....
muka bengang sbb ayam dia memang nipis giler.......
aida ngan menu tuk ari tu....
sedap bubur ni macam bubur kat Mc'D.....
sebelum masuk mulut....pose dulu !!
langsai ......
muncung kegemaran aida....ha3
hari biru saya.....
walaupun mata ketumbit ari tu... nak pose gak !!

 Sekian utk ari ni..........

No comments:

Post a Comment