SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Sunday, May 27, 2012

Maafkan saya yer.....

As-salam.....

Setiap manusia x lepas dari melakukan kesilapan... saya juga begitu....saya tak sengaja menyakiti hati awak sedangkan awak selalu menjaga hati saya dgn baik.......

Maafkan saya ye awak...... saya selalu terburu2 dlm melakukan sesuatu perkara... saya tak langsung memikirkan hati dan perasaan awak biler saya buat mcm tu.... tp awak... masih boleh tersenyum dan terus memaafkan saya...... malah awak menasihati saya lagi dgn sabar.......

Ya Allah, kenapa dia begitu mulia dipandangan saya.... saya akui saya tak sempurna tp Kau kurniakan dia yg sempurna pada saya...... saya tak tau sama ada saya mampu terima atau tidak.... Terima kasih Ya Allah..... bersyukur sbb memberikan saya seseorang yg amat bermakna dihati saya.... biar la aper org lain nak kata.... yg penting, saya tau siapa dia......

Awak..... maafkan saya yer... saya tak tau yg awak begitu menyayangi saya sedemikian rupa.... tolong ler jgn syg saya sgt... saya takut biler saya dah tak de nanti, awak akan kecewa yg teramat sgt..... maafkan saya yer awak...^__^


No comments:

Post a Comment