SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Wednesday, June 20, 2012

kamu.....terukir di bintang hati saya.....

As-salam.....

Kenapa saya ari ni??? saya semakin merasai kebahagiaan yg awak berikan.... kenapa awak baik sgt pada saya... awak sentiasa cuba utk membahagiakan saya walaupun awak tak berani memberi sebarang harapan pada saya..... saya bahagia awak... biler awak ader ngan saya... saya nak awak sorang jer !!! saya tak nak org lain.....

Awak.... adakah awak yg terukir di bintang hati saya??? saya tak tau.... ini kerja Allah, yer awak..... kalau ader jodoh kiter, tak ke mana kan...... tp kenapa awak yer??? awak jer yg bersungguh2 mahukan saya... awak sabar layan karenah saya..... awak ikhlas ngan saya dan saya nampak keikhlasan itu... sabar yer awak !!!! saya tau awak sayang sgt kat saya.... sampai awak mimpi2kan saya..... saya ni biasa jer.... x tau aper istimewa nyer saya di mata awak..... dan saya x nak tau semua itu.....

Kalau diminta buat pilihan utk pilih bintang di hati saya, saya pasti pilih awak..... awak membahagiakan saya... dan memang saya inginkan kebahagiaan....tp saya takut kalau2 awak bukan bintang itu... tp yg pasti, saya bahagia awak !!! dan saya bahagia biler awak ader.... dan saya masih ingat biler awak ckp 'kalau kiter tak de jodoh, izinkan awak jaga saya sampai biler2'.... terharu nyer saya masa tu....... awak terlalu berterus-terang bg saya.... dan saya sukakan kejujuran itu...

Awak..... saya harap kebahagiaan ni berkekalan... saya tak tau sampai biler awak akan sukakan saya.... manusia akan berubah tp saya harap sgt perasaan awak pd saya takkan berubah sama sekali......dan saya sentiasa percayakan itu.....

Last sekali saya nak ckp ialah 'saya harap sgt.... awak adalah insan yg terukir di bintang hati saya'.....

No comments:

Post a Comment