SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Wednesday, June 20, 2012

Bahagia itu milik saya.....

As-salam......

Saya bahagia... itu jer perkataan yg kuar dari mulut saya skang... walau pun banyak dugaan dan rintangan yg saya tempuh, saya masih bleh mengecapi kebahagiaan..... dan saya yakin, bahagia itu milik saya...... rasa syukur yg tak terhingga saya panjatkan pada Ilahi... Terima kasih Ya Allah.....

Di saat saya melalui hari-hari yg genting, saya dikelilingi keluarga, kengkawan dan saudara mara yg tak putus2 memberi kata2 semangat dan kasih sayang pada saya dan anak2... mereka tak pernah penat utk meminjamkan telinga utk dgr masalah saya dan bahu mereka utk saya basahkan dgn air mata saya..... jasa kalian hanya Allah yg mampu membalas nyer....

Biler dah jd mcm ni, baru ler saya tau begitu ramai menyayangi diri saya ni.... saya berada di kalangan org2 yg sarat dgn kasih sayang.... dan berulangkali saya katakan pd diri saya yg bahagia itu milik saya.... Ada juga yg menegur, mengatakan wajah saya nampak bersih dan ader gak yg ckp saya melawa skang ni... ye ke??? sebenarnyer, biler hati dan jiwa tu rasa bahagia.... kebahagiaan itu ler yg terserlah kat wajah.... percaya la... saya masih mcm dulu lagi...

Saya pohon agar kebahagiaan ini berpanjangan... menjadi insan yg mulia di sisi Allah..... dan di samping anak2 tersayang.. keluarga yg memahami... kawan2 yg menyenangkan... dan saudara mara yg membantu.... Saya tau, semangat saya dari kalian semua utk saya mengharungi perjalanan hidup yg penuh ngan pancaroba ni... Harap2 saya kuat dan terus berdiri walaupun kadangkala saya hampir tersungkur.....

No comments:

Post a Comment