SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Wednesday, June 20, 2012

satu perkataan jer.....

As-salam....

Disebabkan kebosanan melanda saya, jadi saya yg rajin ntah2 aper ni just nak gambarkan satu sifat / sikap kengkawan saya yg ader dalam Kelab AAK.... hanya satu perkataan jer... contohnya biler korang tgk gambar kengkawan korang... mesti ader satu perkataan yg boleh korang gambarkan karakter yg ader dalam diri diorang ... hihihihi... saja suka2 jer.... tp kalau salah, maafkan saya sbb ni gambaran dari sudut mata saya yer..... Harap maklum.....


Dari kiri : Azri (duduk), Syahair (duduk belah kanan)
Berdiri (belakang) : Rizal, Jefri, Azrul, Wan, Marhali, Adam, Zaiezwan, Khyroll
Berdiri (depan) : Awe, Anie, Ita, Saya, Aida, Zuhamah, Unai

Azri          : Tanggungjawab
Syahail     : Gentleman
Rizal         : Degil
Jefri          : Pendiam
Azrul         : Sporting
Wan          : Misteri
Marhali    : Rock
Adam        : Kelakar
Zaiezwan  : Cool
Khyroll    : Pemalu
Awe         : Nakal
Anie        : Perahsia
Ita           : Lembut
Saya       : Cengeng
Aida        : Baik
Zuhamah: Lurus
Unai       : Naif



No comments:

Post a Comment