SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, June 5, 2012

Masa tuk poco-poco......^__^

As-salam.......

Ari ni ari rajin saya utk meng'update' blog.... so, banyak benda ler nak diceritakan.... video ni diambil pada bulan Mac'2012 semasa keluarga saya mengadakan Hari Keluarga Generasi Hj Abd Malek.... berulangkali cuba upload kat fb tp x bleh... so, finally terpaksa upload kat youtube dulu baru bleh share kat sedara-mara yg nak tgk video ni.....

Kitorang memang keluarga yg agak rapat dan sekepala..... kitorang suka berkongsi kegembiraan dan kesedihan bersama dan saya bersyukur sebab lahir dari kelompok keluarga yg sarat dengan kasih sayang.... dan terima kasih pada mak sbb mendidik kitorang agak sentiasa menghargai kasih sayang dari keluarga....

Disebabkan masing2 punya komitmen, saya tetapkan satu masa utk kita ramai2 berkumpul dan spent time sama2 sbb saya nak ikatan kekeluargaan ni terus utuh sampai biler2..... saya sayangkan keluarga saya dan saya nak juga kitorang saling menyayangi dan dengan cara ini jer ikatan ni akan berterusan ....

Semoga korang pun terhibur tgk gelagat2 yg ader dalam video dan sila abaikan kegedikan yg ader yer.... biler dah ramai2 berkumpul, mesti havoc kan..... kebanyakan org dalam video ni adalah adik2 saya yg happening.... sbb hanya mak yg mempunyai anak yg ramai iaitu seramai 6 org.....

Poco2 ni dibuat seiring ngan BBQ pada malam tu.... mmg best sgt !! kepala masing2 memang giler2... layan kan je la.... hehehehe.... Terima kasih pada yg ader malam tu..... korang memang terrrbbbaaaeeekkk......

Salam....



No comments:

Post a Comment