SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Thursday, November 17, 2011

mencintai orang yg dicintai.......>_*

Salam semua......

Hari ni rasa bahagia sangat...... x tau naper... org lain yg dilamun cinta tp saya yg merasa kebahagian nyer.... Terima kasih Ya Allah...sbb kabulkan doa2 ku..... Doa dari seorang kawan .....

Mencintai org yg dicintai... Korang faham tak maksud nyer???... Ia macam, dulu korang ada admirer someone pas tu cinta korang berbalas la.... Itu la yg terjadi pada kawan saya ni.... Dia menyayangi, mencintai dan merindukan admirer dia bagai nak giler.... Admirer dia tu mcm fenomena buat dia.... Segala aper yg dia lakukan adalah demi admirer nyer itu..... Satu kegilaan yg sukar dikawal...hahahaha....

Tapi saya sentiasa ckp ngan dia..... sabar dan terus sabar melayan 'rasa' tu..... Saya la yg menjadi tempat utk mendengar segala luahan rasa dia tu... dan saya tak pernah bosan meminjamkan telinga saya utk dia...Dia selalu menangis dan gembira dalam melayan karenah admire dia tu.... Gila la !!!... saya pun boleh hilang sabar .... Tp kawan saya ni tabah... Dan saya tau dia pasti akan dapat admirer dia tu ....

Alhamdulillah..... akhirnyer cintanya berbalas !!! dan saya la org pertama yg mendengar berita gembira tu... Tak tergambar rasa gembira tu dihati saya..... Dan sekarang, dia sedang merasai kebahagian nyer.... dan saya juga tumpang bahagia.....

Mmmm...... dia dah dapat aper yg dia mahukan.... dan awak semua, apalagi..... kejar la cerita cinta awak !!! Kalau ader jodoh, tak ke mana kan......tp sekurang2 kiter mencuba dari kiter tak melakukan aper2....

Sekian.......

No comments:

Post a Comment