SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, November 15, 2011

Korang membahagiakan akak.......

suker nye tgk korang...
Salam....

Nak cerita skit pasal 2 budak yg ego......(sebab tak nak meluahkan perasaan masing2.....) Dah suka sama suka tp tak nak ngaku....Ego kan??...huhuhu.. sikap2 diorang ni....

AYIEDA
Aida
- nakal
- penyayang
- sensitif
gi genting sesama...
- kelam kabut
- sweet

Azri
- nakal
- bertanggungjawab
- baik
- sensitif
- gatal ...(ha3.. skit2 jer!!)


* Akak mendoakan yang terbaik buat korang... Apapun keputusan yg korang buat akak terima jer...Kalau ada jodoh, tak ke mana kan?? Kita hanya merancang tapi Allah yg menentukan.. tp tak salah kalau dia berdoa..... Satu je akak nak korang tau, kehadiran korang membahagiakan akak dan akak akan sentiasa bersama korang di masa susah dan senang... Cari jer akak pada bila2 masa sbb akak ada dibelakang korang......hehehehe... Love both of you...
-Kak Sha-


baju sama.....
berdua lebih baik...hehehe...
buat gelang sesama - Ayieda
buat aper2 pun nak berdua...

No comments:

Post a Comment