SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Monday, November 14, 2011

di mana awak letakkan saya di hati awak.....

Salam....

Rasa sedih sgt..... saya x tau di mana awak letakkan saya di hati awak.... awak melebihkan org lain dari diri saya.... apa kurang nyer saya.. dan apa lebih nyer dia.....

Dulu masa awak ader masalah, pandai nyer awak cari saya.... tp sekarang???... bila dah jauh mcm ni, baru saya tau di mana awak letakkan saya di hati awak... sedih nyer saya..... saya ingat saya dah cukup terbaik utk awak tp awak mempergunakan saya utk memiliki org lain... terima kasih sgt ....

'Jauh bau bunga, dekat bau tahi'... tp skang bagi saya, jauh ke dekat ke tetap bau tahi.... nasib baik awak jauh dari mata saya... sbb jika awak masih ada di sini, saya x mampu utk pandang dan bercakap dgn awak....saya benci awak!!! tp kenapa semakin saya membenci awak, semakin rindu saya pada awak.... saya tak mampu utk tipu diri sendiri..

Malam td saya mimpikan awak.... org ckp, kalau seseorang itu hadir dlm mimpi tanpa berkata aper2, bermaksud dia merindukan saya... betul ker awak rindukan saya?? tak salah kan kalau tanya khabar saya... takkan saya nak cari awak kot?? dulu boleh nyer awak cari saya ....

Saya akan cuba berdiam selagi saya terdaya.... dan saya berdoa satu hari nanti awak akan cari saya juga... Insya-Allah.....saya adalah kawan yg baik untuk sentiasa diingati.....mungkin tak bagi awak kan???

No comments:

Post a Comment