SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Monday, November 28, 2011

Kesabaran saya ada batas....

Salam....

Saya dah puas bersabar.... saya rasa saya ler manusia yg paling penyabar... tp ari ni kesabaran saya dah melangkaui dari batas.... saya dah x boleh sabar walaupun sabar itu separuh dari iman....

Saya cuma manusia biasa.... tp bleh tak jangan cuba menyakitkan hati saya... saya dah banyak bersabar dengan karenah awak dan kali ni saya nekad untuk terus melupakan awak.... saya betul2 kecil hati ngan sikap awak.... madu yg saya harapkan tp racun yg saya dapat..... terima kasih sgt !!!

Dan hari ni, kesabaran saya dah tak terkawal dan saya harap awak bahagia dgn hidup yg dah awak tentukan.. saya bukan nyer nak miliki sepenuhnyer hati awak tp saya cuma nak kan sedikit ruang ajer utk jd antara insan yg awak sayang... tp, ternyata saya silap... saya x nak kan perpisahan sbb tu saya bencikan setiap pertemuan..... kerana pertemuan ler kita kenal hingga akhirnyer menjadi perpisahan....

Kali ni saya akan tetap dgn pendirian saya... jgn salahkan diri saya kalau saya bersikap mcm ni.... saya dah cuba yg terbaik utk hasil yg langsung x baik ........ tp saya redha !!.. hidup saya memang utk dipergunakan oleh org mcm awak.... hukum karma... awak buat saya mcm ni, satu hari nanti org akan buat awak plak mcm ni.... masa tu, awak akan cari saya dan pada masa tu juga saya telah melupai awak... Insya-Allah....

Saya bukan kejam sbb buat awak mcm ni tp saya cuba untuk mencari kekhilafan pada diri saya... Saya bukan membenci awak cuma menjarakkan hubungan ini agar ia putus tanpa kita sedari .... dan saya pasti, Allah akan tunjukkan kebenaran yg sebenar pd awak........ dan pada masa Allah tunjukkan kebenaran nyer itu, saya telah pun menemui kebahagiaan yg saya mahukan...:P

No comments:

Post a Comment