SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Thursday, July 4, 2013

Di atas satu cinta...

As-salam....

Tak tau nak ckp aper... sbb biler tersalah ckp pasti terbit salah faham.... sbb tu saya suker menulis.... agar kata2 yg ingin saya bgtau tu sampai dalam hati... maafkan saya, mungkin ini yg terbaik buat kiter... saya dah x dpt nak bendung segala 'rasa2' ini.... saya yg bersalah... maafkan saya sbb selalu menimbulkan kebencian dan kemarahan dgn cara saya ni....

Saya akui.... semakin lama kiter kenal, semakin banyak kekurangan yg ader dalam diri saya...... dan baru saya sedar yg saya tak mampu membahagiakan sesiapa.... saya tak sempurna di mata dia... maafkan saya !! dah x nampak aper2 'perubahan' yg ader dalam diri saya.... tp percayalah bahawa hati saya setia... hati saya x pernah berpaling mencari yg lain... yg saya perlukan hanyalah 'kepercayaan'....

Setiap kata2 yg kuar dari mulut saya adalah dari hati... mungkin tiada kesungguhan di wajah tp percayalah saya terlalu mencintai dan menyayangi nyer.... tp aper daya saya !! saya tak mampu merubah 'kekurangan' tu... biler saya gagal utk berubah, saya putus asa utk meyakinkan dia.... dan akhirnya pilihan yg saya ader adalah TARIK DIRI... bukan sengaja tp saya terpaksa demi kebaikan dia.... buat aper dia nak bersama dgn perempuan mcm saya....

Sumpah.... hati saya hancur !! berkali2 saya pesan ngan diri saya, belajar utk terima keadaan ni tp airmata ni x henti2 mengalir.... biarlah saya menangis sepuas nyer... biarlah saya yg derita.... asalkan dia bahagia... maafkan saya.... saya dah tak mampu menahan 'tembok' tu.... saya dah x berdaya sbb saya rasa penat sgt....  dan saya akui, saya pun 'nakal' tp 'kenakalan' saya x pernah langsung merubah hati saya yg setia ni....

 Biarlah saya mcm ni.... mencari ketenangan seorang diri... x mudah utk fahami saya..... dan andai tiada jodoh saya, saya rela menghabiskan sisa2 hidup saya berseorangan membesarkan anak2.... marah lah saya, hina lah saya kalau itu yg mampu menimbulkan kebencian di hati..... itu yg terbaik buat saya dan dia.... tp maaf, saya takkan pernah membenci dia..... saya bukan menghukum dia tp saya menghukum diri saya sendiri....

Maafkan andai selama ini kata2 saya x pernah meyakinkan tp cuba dgr lagu ni, inilah lagu yg mampu menceritakan segala nyer dan siapa dia di hati saya....



No comments:

Post a Comment