SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Monday, March 19, 2012

Dari mata.....

As-salam.....

Org tua selalu ckp... dari mata turun ke hati..... betul la tu !!! mata yg tau segala2 nyer.... mata juga la yg menyampaikannya kepada hati..... baru la hati itu bertindak.... Dari mata juga, kita bleh nampak kejujuran dalam hati...... itu la yg dialami oleh semua.....

Tapi.... kalau mata salah menyampaikan.... cerita hati jadi lain !!! jujur la wahai mata..... takut kerana mata, hati yg akan terluka...... mmm, mesti korang pening kan baca statement ni.... hahaha... ntah la, lately ni saya jadi lebih puitis dari biasa... tak tau kenapa.....^__^

Hope korang jgn ler rasa nak muntah atau geli-geleman biler baca statement2 saya yg berbaur perasaan ni yer.... saya suka menulis dari hati...... pengalaman saya dan kengkawan menjadikan saya turut merasai perasaan itu.....

Sebenarnyer dari mata juga lahirnya perasaan org lain pada kiter..... saya juga begitu.... tak salah utk kita memuji org lain kan..... dan tak salah juga kalau org lain memuji kiter... saling memuji kejadian Allah... tak salah kan??? segala-gala nyer bermula dari mata.....^__^


No comments:

Post a Comment