SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Sunday, March 4, 2012

Nilai BFF......

Salam...

Mmmm... bila duduk sorang2... memikirkan kenangan2 yg ader dalam hidup ni... tak kisah la kenangan pahit atau manis... pasti teringatkan BFF yang ader skang ni.... dulu, masa zaman sekolah ader kengkawan yg satu kepala...... tp lepas semua dah kahwin dan beranak-pinak, masing2 dah ader komitmen.... kitorang dah jarang jumpa...... apatah lagi call..... rindu gak masa zaman sekolah dulu... banyak wat keje giler.....seriously, rindu sgt!!!

Skang ni, dah ader BFF terbaru.... tak tahu betapa bernilai nyer hubungan ni... atas dasar kasih kepada adik dan sayang kepada kakak..... hubungan ini terbina secara semulajadi.... lahir pada bulan yg sama... kitorang sepakat dalam apa saja yg dilakukan... cuma biasalah, kadang2 tu ader gak gaduh2 skit sementara nak tau true colour masing2.... hehehehe....

Sebenarnya ada 2 lagi BFF saya...... tp gambar tak de, so upload yg mana ader je la yer.... lagipun yg 2 org tu special skit......hehehehe... memang tak dinafikan, saya sering menghabiskan masa2 saya bersama mereka2 ni.... sbb mereka la yg sentiasa ader ngan saya masa saya susah dan senang.... bukan senang kan nak cari kawan masa susah... tp, mereka sentiasa ader untuk saya !!! terima kasih sgt.......sbb tu, saya sygkan hubungan ini..... kdg2 takut gak org lain salah tafsir pasal kitorang tp kitorang percaya..... jika hubungan tu baik, Insya-Allah.... saya dah tak kisah aper jer yg org nak ckp pasal kitorang....

To all my BFF...... hanya Allah jer yg tau betapa saya menyayangi kalian.... hingga sayang tu tak mampu diucap kerana ia akan diiringi dgn airmata..... saya sayang korang sbb korang saling menjaga antara satu sama lain....dan selalu cuba utk saling melengkapi...... Itulah nilai BFF yang sebenar.....^__^

No comments:

Post a Comment