SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Friday, March 2, 2012

Blog ni milik saya.......

Salam......

Ari ni nak ckp yg ni blog saya... saya berhak tulis aper yg saya nak tulis..... tp jgn judge saya !!! apa yg saya tulis adalah pengalaman saya mengharungi hidup saya dan hidup kengkawan saya...... saya menulis dari hati saya tp ..... bila ader 'org' cuba untuk mengekploitasikan citer2 dalam blog ni adalah citer sebenar hidup saya.... 'org tu' memang silap .........

Saya akui saya adalah pendengar yg setia.... setiap permasalahan kawan2, saya dengar dan saya sering membayangkan sekiranya saya berada di tempat mereka...... saya nak rasa perasaan mereka.... dan membantu mereka dalam mengurangkan beban yg terbuku dalam hati mereka........ salah ker saya??? saya menulis dari hati saya sendiri dan jangan la disebabkan ader cerita2 cinta yg tertulis di blog saya membuatkan segelintir berprasangka buruk pada saya........ saya jujur dalam melahirkan rasa saya....tp tolong..... tolong jgn judge saya macam ni... saya masih setia... saya masih ingat lg asal usul saya......

Blog saya adalah hak saya untuk menulis... sebab saya suka menulis... saya juga suka membaca.... salahkah bila saya menulis tentang hidup saya....... hidup kengkawan saya... hidup org2 disekeliling saya..... saya masih seperti dulu.... Insya-Allah......saya tak akan berubah hati... percaya la pada saya....

Kalau korang tak percayakan saya x pe........ saya percayakan diri saya sendiri..... saya tak mampu untuk puaskan hati semua.... saya manusia biasa... masih banyak kekurangan yg ader dlm diri saya...... tp saya hanya merancang tp Allah yang menentukan segala nyer.......

No comments:

Post a Comment