SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Thursday, May 30, 2013

kembang semangkuk....

As-salam....
ngan anak sulung, syafiq....

He3.... bleh x saya nak kata yg ari ni ari kembang semangkuk saya.... kembang setaman, kembang setalam, kembang sekolam dan semua ler yg seangkatan dgn kembang... he3... saya tau, pujian bleh meng'alpa'kan saya tp sesekali saya nak syok sendiri bleh x???

Tolong ler baca walaupun citer ni mungkin mampu membuatkan korang muntah darah, telinga tersumbat maupun tak lalu makan selama 3 tahun.... tp korang kena baca gak !!! he3... sebenarnyer tadi saya gi celebrate birthday adik... so, memang happening ler... ye la, biler satu keluarga dah berkumpul... tau ler keriuhannyer mcm mana kan??

So, masa nak bayar tu saya bawak ler dua org anak saya tu ke kaunter.... sbb diorang sibuk sgt nak ikut... ader ler sorang tu tanya, adik ke??? 'ha !!! adik ??? ni anak2 saya ler..... dua2 ni pun anak saya' jawab saya ngan suara yg agak sedikit kuat..... 'Lah, saya mati2 ingat diorang ni adik2 you... serius, muka diorang mcm muka adik2 you yg lain'.... sambil amik balance duit tadi, saya pun berlalu dr kaunter.... rasa2 mcm dah nak mula kembang semangkuk dah........

Dgn senyum meleret, sampai jer kat meja saya ceritakan pd adik n kakak saya.... ha3... as usual, memasing buat muker 'nak muntah'.... he3... jealous ler tu.... kat ofis pun kena puji pagi tadi....... memang ari ni, ari kembang semangkuk saya kot...... wakakaka.... tp, minta tolong kat korang yg baca.... tolong ler terima kenyataan yg ari ni ari kembang semangkuk saya...... he3.... sesajer nak citer...

X kesah ler, korang nak ckp aper... yg pasti saya cuma nak syok sendiri utk tempoh 1 hari ni.... bersamaan 24 jam.... bersamaan juga ngan 1440 minit.... he3... x de keje kan !! saya kan giler skit.... org yg kenal saya akan kata saya giler..... saya juga ader sorang 'kawan'... saya pernah ckp ngan 'kawan' saya ni yg saya giler... 'kawan' saya pun ckp yg dia pun giler juga... dia gilerkan saya... he3.... so sweet.... :)

Ok lah..... bye !!!

No comments:

Post a Comment