SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, April 17, 2012

aper yg best memancing ni.....

As-salam......

Saya tak faham la biler kalangan kengkawan suker benor memancing...... sampai terdetik kat hati ni 'aper yg best memancing ni'..... saya pernah ikut suami gi mancing masa kitorang cintan-cintun dulu..... boring giler !!! sunyi jer suasana .... so, saya br nak start borak ngan suami, dia bleh ckp 'sssshhh'..... dia srh saya diam??? sakit nyer hati....... dah ler saya ni banyak mulut... disuruh plak saya diam.. naik hangin ler dibuatnyer.... terus suruh dia hantar saya balik.. (mood merajuk ler...).. tp lepas hantar saya balik, dia gi sambung mancing balik.... ggggggrrrr.......... geram betul !!!

Skang ni pun, member2 asyik hilang jer.... biler tanya jer, gi mancing katanyer..... hilang lg, mancing lg.... aper yg best memancing ni..... tak rasa membuang masa ker biler menunggu dan menunggu hasil yg tak pasti.... saya akui, saya sorang yg kurang sabar dan saya tak bleh ader di satu tempat pada masa yg lama....... tu pun, ader hati nak ajak saya memancing.... uuuiiiissshhh, letak duit seribu pun saya tak nak gi tau... huhuhuhu ..(ye ke tak nak..... seribu tu....^__^)

Saya pernah tanya kengkawan, aper yg best memancing ni.... kebanyakkan nyer ckp sbb minat dan kepuasan...... ye la kot... sbb saya tak minat kan.... ok la, sekurang2 nyer biler hilang tu kiter tau ler nak cari kat mana kan.... hehehehe..... memancing2 gak, anak bini jangan luper yer..... siap ader pesanan penaja lagi... ha3... ok la, sampai sini je...... Bye..^__^

No comments:

Post a Comment