SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, April 17, 2012

Redang........ tunggu saya !!!

As-salam......

Mmmm..... tak sabar rasa nyer nak gi Redang minggu ni..... 20 - 22/04/2012 (Jumaat-Ahad)..... cuti2 bersama kengkawan..... saya sendirian tanpa ahli keluarga sbb saya difahamkan ada aktiviti 'snorkeling'... so, agak susah utk saya membawa kanak2 kecil.... lgpun untuk memberi ruang kebebasan sebentar utk saya.... Anak2 saya tinggalkan pada mak saya yg tersayang..... dan suami, kena jaga diri sendiri ler yer....huhuhuhu..... bg sang suami jd bujang kejap.....hahaha...

Pulau Redang........ selalu dgr tp tak pernah pergi lagi.. tu yg biler kengkawan bgtau nak wat trip gi Redang, saya terus setuju sbb diorang ckp suasana nyer memang cantik.... jalan jauh2 sambil tenangkan fikiran melihat kebiruan air dan kehijauan alam.....fuhhh !!!! terrbbaaeekk......

Trip ini akan diikuti seramai 15 orang dari Kelab AAK.... kitorang tido kat chalet.. satu bilik bleh duduk 4-5 org....so, agak selesa utk perempuan seramai 4 org....semua ni diuruskan oleh kawan saya yg ader kat sana, Mohd Afiq.... thank you Afiq sbb bersusah payah survey tempat terbaik utk kitorang.... tp saya tak nak excited sgt sbb nak jalan jauh kan..... banyak yg perlu difikirkan.... org ckp kalau seronok sgt nanti menangis akhir nyer..... so, saya cuba kawal rasa excited ni..... hehehe....

Nanti, saya akan update gambar2 sepanjang saya kat sana yer..... kamera, saya dah book... thank you along sbb sudi pinjamkan kamer kesayangan dia pd saya..... siap pesan lg 'jaga kamera along elok2'... hehehe, ok along....

Mmm... ok la... tak tahu nak citer aper2 sbb x tau lg situasi kat sana mcm mana... hehehe.... last ni, nak jerit skit bleh....... 'REDANG.................................. TUNGGU SAYA'......keje giler...:)

No comments:

Post a Comment