SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Friday, May 4, 2012

yg dijanji ari tu......^__^

As-salam......

Rindu nyer nak menulis..... lama betul x update blog.... banyak masalah yg berlaku kebelakangan ni hingga saya x de masa utk menulis di blog kesayangan saya ni..... hehehehe...

Mmmm.... aper yer yg saya janjikan ari tu??? itupun kalau korang ingat la yer.... hahahaha... nak update gambar sepanjang saya di Redang... hehehehe... baru ingat kan???

Pulau tu memang cantik ... dgn kebiruan air yg bleh menenangkan hati dan fikiran yg kusut pd masa tu..... dalam hati berkata2 yg saya bijak membuat pilihan iaitu dtg ke pulau ni pada masa yg tepat.....:P

Kat bawah ni gambar2 sepanjang saya di Redang dan pusing2 sekitar Terengganu..... harap terhibur yer...^__^

Geng2 yg pegi sama......
cantik kan kebiruan air tu....

masa atas bot....
berlatarbelakangkan permandangan yg cantik....

Kelab AAK
santai time....:)

snorkeling ...:)
suasana di pulau redang....
pose jap...:)
hehehe... mode happy!!

penginapan kitorang....
cantik nyer.....
tenang jer...
kebiruan air laut....

sesi snorkeling
nak gi ke resort kitorang kena melalui jambatan ni.......
hilang serabut kat kepala biler tgk pemandangan mcm ni....
bot2 yg ader ......
view dari resort penginapan kitorang.....

x rugi pegi......
with Elly n Aida.....
cantik sgt.....:P
papehal bergambar dulu...huhuhuhu

nasi kerabu terbaaeekk....:P

No comments:

Post a Comment