SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Sunday, April 1, 2012

cantik itu dari hati......

As-salam.....

Tagline yang selalu saya pakai di fb...... cantik itu dari hati..... hehehehe.... cantik ker??? ... mmm.. terpulang ler cantik rupa atau cantik yg lain tp sejujurnya dari saya adalah..... cantik itu datang nyer dari hati... kalau hanya bersandarkan cantik pada rupa saja tak mencukupi..... lebih cantik kalau disulami dengan hati yg baik.....

Kecantikan dari hati itulah yg membuatkan seseorang mudah tertarik.... saya tak menafikan yg saya sendiri memandang seseorang adalah pada hati nyer..... jadi, kecantikan seseorang dapat dilihat bila kecantikan hati mengatasi segala nya..... macam mana agak nya nak mendapatkan kecantikan dari hati?? hati tu perlu dijaga ngan baik.... tiada hasad dengki dan buatlah sesuatu perkara tu kerana Allah dan biarlah ikhlas.....

No comments:

Post a Comment