SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, April 10, 2012

satu dalam seribu......


As-salam......

Hahahaha... ye ye jer tajuk dia kan??? satu dalam seribu konon.... hello, perempuan dalam Malaysia ni ramai ler bukan saya jer..... hahahaha... sajer jer nak menghangatkan suasana.... saya ni memang suka bergambar..... sampai saya tak peduli aper org nak kata... hehehehe... sbb saya memang satu dalam seribu kan???? (saper lg nak puji kalau tak diri sendiri...he3.. ada saya kesah ker??).

Saya juga manusia biasa... punya hati, perasaan dan keinginan.... maafkan saya jika saya melangkaui batas yg ditetapkan... bukan nak pujian apatah lagi kebencian... maafkan saya yer...belajar tersenyum seperti saya... sbb aper pun masalah yg menimpa saya, saya akan tersenyum......:P




 



 * Senyum tu kan satu sedekah..... dan lebih elok sambil tersenyum sambil dgr lagu 'Senyum'....



No comments:

Post a Comment