SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Monday, January 30, 2012

Saya takut......

Salam....

Saya takut sangat..... saya tak nak org lain salah faham pasal saya.... saya bukan macam tu.... tp saya tak pasti adakah cara saya salah..... saya baik ngan org sbb saya memang mcm ni tp biler org menyalahertikan sikap saya, tu yg buat saya takut..... saya tak berniat pun mcm tu... mesti korang nak tau kan pasal aper??

Selama ni saya betul2 tak sedar yg sikap saya ni dah buat seseorang mcm jatuh hati ngan saya.... saya tak pasti hinggakan kawan saya bagitau saya.... dia cuba spent time ngan saya... sedangkan saya ingat dia hanya nak berborak jer.... Ya Allah, saya betul2 x sedar.... saya nak larikan diri pun dah x boleh sbb dia mesti tanya, kenapa saya larikan diri dari dia.... dia baik.. tp biler dia dah jd macam ni, saya cuba kurangkan kemesraan agar tidak disalaherti....... berdosakah saya???

Mungkin ini cuma andaian saya dan kawan saya ....... apa motif dia buat mcm tu.... saya jadi betul2 takut..... apa yg dia nak dari saya... sampai tak tido malam saya.... asyik fikir pasal ni....dia memang suka bergurau... dia akan ckp yg dia selalu ingat kat saya... dan saya hanya ingat yg dia sekadar bergurau.... Ya Allah, takutnyer saya..... Apa yg perlu saya buat.... Tolong saya, Ya Allah.... Jika niat dia x baik, maka jauhkanlah dia dari saya dan sekiranya niat dia baik, maka dekatkanlah dia ....... Amin...

No comments:

Post a Comment