SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Saturday, January 28, 2012

Lari dari dia....

Salam...

 Maafkan saya.... Saya tak de niat apa2 pun.... Cuma saya memang nak larikan diri dr dia... Dia x de wat salah pun cuma saya tak nak teringatkan dia.... Biler baik ngan dia, saya x nak emosi dan fikiran saya terganggu... Saya dah boleh terima keadaan yg sedia ader ni... dan saya nak dia cari haluan hidup yg terbaik utk diri dia... Dan saya x nak ganggu dah macam saya ganggu dia dulu....

Saya tak pasti sama ada dia berkecil hati atau tidak dgn tindakan saya... Sejujurnya saya x reti berpura2 pada sikap dan riak wajah saya.... Maafkan saya... Saya buat macam ni sbb utama adalah utk diri saya sendiri... Saya tak nak senyuman dia, sikap dia dan cara dia mengganggu emosi saya.... Yg sebelum ni dah memang terganggu...

Saya harap dia faham dan juga memahami keadaan yg saya sedang hadapi.... dia tak salah aper2... Yg salah adalah saya sbb tak mampu mengawal emosi diri sendiri .... Agak lama saya cuba bawak diri dan hati saya utk melupakan dia.... Dan hingga kini saya masih x mampu utk melupakannya....Maafkan saya banyak2... Saya harap sgt dia tak kecik hati ngan saya... Mungkin dia jauh di mata saya tapi dia sebenarnyer dekat di hati saya.....^___^

No comments:

Post a Comment