SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Saturday, January 14, 2012

Make over.....

Salam....

Just nak citer minat aku yg x pernah padam aitu .... MAKE OVER..... suka betul bler tgk org lain cantik !!! Asal diorang nak make-up jer, diorang mesti ingat kat aku..... aku ni pun tak de ler pandai sangat tp basic2 tu dah tau ler.....

Esok pun aku ader job utk make-up orang.... mungkin 3 org sekaligus aku mekapkan utk majls makan malam... free jer sbb kakak dan adik ipar aku... kalau org lain kena cas la yer!!! tp tak pe, harga boleh runding.... yg penting kepuasan dari hati pelanggan....

Kat bawah ni gambar2 org yg aku dah make over.....







Sekian.....^___^

No comments:

Post a Comment