SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Wednesday, January 4, 2012

hati yang disakiti

Salam...

Hari ni saya betul2 sedih bila saya dituduh pada perkara yg saya tak buat...... saya dah lawan balik tp saya tetap rasa tak puas hati.... rasa macam nak tumbuk2 jer muka dia.... bg dia percaya !!! tp hati ni lembut sangat... cengeng ler katakan.... skit2 nak nangis!!! huhuhuhu....

Ya Allah, berikan aku kekuatan....... aku tau aku mampu utk lawan tp atas dasar kemanusiaan yg tinggi yg ader dlm diri aku ni ler yg buat aku x mampu utk lawan balik.....dan akhirnya.... aku menangis!!! Tp aku tau... Allah sentiasa bersama aku.... Allah tau aper yg hambanya ni buat....

No comments:

Post a Comment