SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, February 26, 2013

tersenyum di usia 31....

As-salam....

Alhamdulillah..... ari ni 26 Feb 2013... saya masih lg diberi nyawa dan nafas utk terus berada di bumi Allah ni... di usia 31 tahun, aper lagi yg mampu saya minta selain diberi kesihatan yg baik, dilimpahkan rezeki dan kebahagiaan dari-Nya.... saya takkan meminta lebih dari tu.... itu yg selayak nyer utk saya....

Bersyukur saya panjatkan pada Allah kerana tak putus2 memberikan kasih syg pada saya dan memberikan 'anugerah' yg tak terhingga dalam hidup saya..... kerana akhir nyer di usia saya 31 tahun ni, saya betul2 tersenyum dalam kebahagiaan yg Dia ciptakan untuk saya di hari lahir saya..... Alhamdulillah....

Walaupun pagi tadi saya terpaksa sedut gas kerana batuk yg teruk, saya dapat rasakan ader hikmah di sebalik kejadian itu..... saya diberikan kebebasan bercerita, dilayan bagaikan puteri, mengasah minat terpendam dan akhir nyer di penghujung cerita, saya menerima sejambak bunga.... tak menjerit saya satu ari ni !!! x tau nak ckp aper.... senyum jer la....

Tersenyum di usia 31..... ini lah saya... Sekian

No comments:

Post a Comment