SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Tuesday, October 30, 2012

giler-giler.....


As-salam........

Susahnyer biler dari kecik dah jadi giler2... saya akui, saya mmg giler2.... perangai mmg giler2 punyer... x elok kan wat perangai cam ni??? tapi x bleh nak kikis..... dah sebati dalam diri.....

Cuma..... saya lebih giler2 pd org yg dah lama saya kenal..... saya mmg buruk laku biler dtg giler2 tu... tu diri saya yg sebenar.....

Saya dah pernah cuba ubah untuk jadi lebih 'keperempuan'...(ye la... lembah lembut, gelak pun tutup mulut, ckp pun sopan jer.....)... serius, saya x reti !!! sampai saya pernah ckp pd diri saya.... 'malang nyer org yg berbini kan saya'.... ha3.... ye la, dah ler rupa buruk, perangai buruk..... tp luaran mmg nampak buruk tp lihat la diri saya dari dalam..... mcm omputih selalu ckp tu 'don't judge the book by it's cover'....

Kawan saya suruh saya ubah ke'gila-gila'an saya ni.... tp saya cuba pelan2.... sbb mcm x manis jer org tgk kan.... takut2, org ingat saya ni 'murah' sgt.... sdgkan saya ni ramah... tp mulai skang, kena kurangkan skit ler 'keramahan' & ke'gila-gila'an tu..... berubah ler skit2 dr x berubah langsung kan.....

Ok la, pd sesaper yg kenal saya ngan sikap gila-gila saya ni.... tolong abaikan kesilapan saya yg lepas2.... kdg2 mungkin masa gila2 tu, saya mungkin ader gunakan bahasa2 yg kasar atau tepuk tampar yg agak2 x senonoh... saya minta maaf yer.... saya cuba nak berubah ni... tolong saya yer...^__~




No comments:

Post a Comment