SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Sunday, October 28, 2012

degilnyer hati ini....

As-salam......

susah sgt ker nak faham diri saya ni???? saya mengaku, saya ni degil.... Tp degil saya ni bertempat tau... biler saya wat satu2 nyer keputusan, saya fikirkan semua benda.... Saya bukan wat utk diri saya jer... Saya memandang pada semua sudut.... Baik @ buruk nyer keputusan tu, biar saya yg tanggung... Sebab org yg degil mcm saya ni, susah nak dgr ckp org..... So, tanggung ler aper yg dah wat.....

Saya akui, saya suker wat hal saya sendiri.... Suka ikut kata hati sendiri... Tp saya x pernah menyusahkan org lain.... Saya rasa saya dah cukup dewasa utk menentukan arah hidup saya tanpa didorong oleh org lain.... Tolong ler faham org yg degil mcm saya ni......

tp.... Degil sgt ker saya ni???? Saya rasa saya dah cukup bertimbang rasa...... Saya memang akan sabar jer pd mula nyer.... Tp biler satu tahap saya dah x bleh terima, mula ler nampak 'kedegilan' saya...... Dan pd masa tu, ckp ler aper pun.... Saya tetap ngan keputusan saya.....

Berulang kali saya pesan, hati saya ni lain skit.... Jgn sampai mendatangkan kebencian.... Sekali saya terluka, saya masih beri peluang... Tp, kalau dah berulang kali terluka hingga luka tu makin parah.... Saper bleh tahan kan???

No comments:

Post a Comment