SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Monday, August 13, 2012

bertakhta di hati...

As-salam....

Sebenarnyer ari ni, saya nak dedicate to semua yg bertakhta di hati saya...... iaitu KELUARGA SAYA,,,,


mak, ayah n Fuad (adik saya yg ke-5)........
along...... (kami berdua jer pompuan dalam keluarga....)
boy.... adik saya yg ke-3 bersama isteri tersayang, Fini.....:)
Hery  (yg ke-4) with his wife, Efa dan anak buah kesayangan, Wawa...:)  

bersama adik yg bongsu, Kashaf.....



No comments:

Post a Comment