SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Monday, August 13, 2012

memilih di antara 2 jalan.....

Salam.....

Saya buntu sgt skang ni..... tak tau nak buat aper... di depan saya ader dua jalan.... dan saya harus memilih satu dari dua jalan tersebut.... saya takut tersilap pilih dan tersalah percaturan..... banyak benda yg harus saya fikir sebelum membuat sebarang keputusan....... saya takut... saya bimbang... andai pilihan yg salah buat akan menghancurkan hati org yg saya syg...... dan satu jalan lagi akan membuat hati saya sendiri yg hancur......

Saya betul2 di tgh2 di antara jalan tersebut... andai salah melangkah, saya tak boleh berundur lagi... saya kena tanggung segala baik dan buruk... tp saya tak mampu untuk melepaskan 'permata' itu..... 'permata' itu la yg selalu ader utk saya...... mungkinkah saya perlu berkorban..... menghancurkan hati sendiri....oh, saya memang tak mampu.......

Saya tak pernah meminta pertemuan dan saya juga tak inginkan perpisahan...... skang ni, saya hanya mengikut takdir Allah...... Allah lebih tahu segala nyer..... tp saya sentiasa bermohon agar pengakhiran hidup saya ini berakhir ngan kebahagiaan yg memang saya impikan..... Insya-Allah.......

No comments:

Post a Comment