SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Thursday, September 20, 2012

Izinkan saya.....

As-salam....

Lama nyer tak menulis..... rindu nak bercerita pada semua..... nak wat mcm maner, banyak sgt masalah kebelakangan ni..... tp x pe... saya bahagia ngan hidup saya..... hari2 saya menghirup kasih sayang dan sokongan.... setiap kenangan ini amat membahagiakan saya... Alhamdulillah.....

Terima kasih ya Allah...... kerana mengajar erti hidup yang sebenar..... walaupun belum hak saya sepenuhnyer, tp saya masih mampu tersenyum..... tp izinkan bahagia ini milik saya selama nyer.... tak terucap rasa bahagia nyer saya selama ini..... Nak jer saya kongsi kebahagiaan ini agar korang pun merasa gembira seperti saya......

Bersyukur atas 'anugerah' yang telah Allah beri pada saya..... walau x besar mana tp saya tetap bersyukur.... 'rasa' yg selama ini saya cari... Izinkan saya memiliki walau tgn tak sampai utk mendapatkannya.... Izinkan saya mendapatkannya walau rintangan mendatang..... Insya Allah.... berdoa agar Allah meng'izin'kan nya.... berdoa dan terus la berdoa... kerana yakin, 'masa' tu akan tiba.........

No comments:

Post a Comment