SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Sunday, May 20, 2012

tertunai janji 7 tahun yg lepas....

As-salam.....

Alhamdulillah..... tertunai akhirnya janji selama hampir 7 tahun pd anak sulung saya utk membawa dia menaiki PUTRA.... kesian dia... setiap kali dia nampak PUTRA, dia akan tanya 'biler mama nak bawak abg apit naik keretapi tu'....... dlm hati berdetik 'satu hari nanti, mama bawak yer sayang'.....kesian dia..... dan destinasi yg dituju adalah KLCC... hehehehe... saya pun dah agak lama tak menjejakkan kaki ke KLCC.... sambil bawa anak sambil saya cuci mata disana.... window shopping je ler.... he3...

Bertolak dari rumah hampir lewat iaitu dlm pukul 5.00 ptg kerana berlaku pelbagai kesulitan dan cuaca plak ujan... ditemani kakak tersayang dan dua anak yg sentiasa bersama.... parking kereta di stesen Terminal Putra... dan saya dpt lihat kegembiraan di wajah anak2 saya...... terasa puas dihati biler dpt menunaikan kemahuan anak sulung saya ni.... dan baru sekarang saya dapat memenuhi kemahuan anak2 saya setelah lama saya cuba berbuat demikian.... di bawah adalah gelagat anak2 saya... cuma, gambar2 yg terakhir tu dpt dilihat syafiqa meragam sbb nak tido..... tak kisah ler sbb kanak2 kan mmg begitu.....yg terharu nyer, syafiqa mengucapkan terima kasih pd saya manakala syafiqa hanya mengikuti percakapan abg nyer tanpa mengetahui maksud yg cuba disampaikan..... Terima kasih Ya Allah kerana Kau permudahkan perjalanan hidupku...... Amin...




























No comments:

Post a Comment