SELAMAT DATANG

Blog ni hanya sekadar luahan rasa jer.... saya menulis atas dasar pengalaman saya selama mengharungi hidup ni ... Jika ader yg terasa pada kata2 yg ditulis, saya mohon maaf.. tak terlintas dihati ni utk mengutuk, mengata mahupun aper sahaja... Saya cuma manusia biasa....Anggap ni cuma bacaan ringan yer... Terima kasih sbb mengikuti blog saya ni.....:P

Friday, December 16, 2011

Untuk Kamu......

Salam.....


Lagu ni khas untuk seseorang yg begitu bermakna dalam hati ini.... Tiada kata-kata mampu diucap... hanya dengan lagu ini membuat saya selalu mengingati dia yg sentiasa di hati saya.... hayati setiap bait2 kata dalam lagu ni.....







Raut wajah... Mendamaikan
Dan sesuci..Selembut hatimu..

Sinar mata...Mempersona...

Bagai gugur seluruh jantungku...



Aku Ingin engkau tahu...

Cinta aku satu...

Tercipta buat dirimu..
Hanya... Untuk kamu...



Huuu....Huuu...Huuu....

Huuu....Huuu...Huuu...



Aku ingin engkau tahu..

Cinta aku satu.....

Tercipta buat dirimu...
Hanya untuk kamu....

No comments:

Post a Comment